Geen producten (0)

Download hieronder de Nettie Health app, beschikbaar voor Microsoft & Apple:


 

FAQ Nettie Health

Op deze pagina vindt je de meest gestelde vragen over de Nettie Health applicatie. Staat je vraag hier niet tussen, mail dan je vraag naar info@nettie.nu

 

Wat kan ik met Nettie Health?

Met Nettie Health kan je je eigen gezondheid monitoren. Je kan wearables en thuismeet apparatuur als weegschalen, bloedrukmeters en andere toepassingen koppelen, zodat meetwaardes automatisch in de app komen. Daarnaast kan je verschillende gezondheidsvragenlijsten doorlopen, zoals een Covid-19 symptomencheck, een algehele gezondheidscheck en een lichamelijk functioneren check. Met een betaald account worden jouw meetwaarden beoordeeld door welzijnscoaches en verpleegkundige, waarmee je ook beeldcontact kan hebben.

 

Wat heb je aan Nettie Health?

Nettie Health kan ingezet worden om een snelle covid-19 symptomencheck te doen. Daarnaast is het mogelijk andere snelle gezondheidschecks te doen. Tot slot geeft Nettie Health je overzicht in jouw eigen meetwaarden. Hierdoor kan je gezondheid status snel en eenvoudig gedeeld worden met zorgprofessionals waardoor zij je vanaf afstand zorg en advies kunnen geven.

 

Wat zijn de voordelen als betalende gebruiker?

Als betalende gebruiker heb je toegang tot alle opties binnen de applicatie en wordt je gezondheid gemonitord. Je kan tevens gebruik maken van beeldzorg. Daarnaast is Nettie Health te koppelen aan jouw zorgverleners (huisarts of zorgteam) via een PGO. Hiervoor hebben wij alleen het zorgmailadres nodig van je zorgverlener. Voor meer informatie selecteert u deze koppeling.

 

Wat houdt beeldzorg in?

Wanneer je de knop beeldzorg indrukt, kom je in contact met onze digi-coaches, bestaande uit verpleegkundige, welzijnswerkers en leefstijlspecialisten. Met een betaald account kunnen zij jouw gezondheid monitoren. Via de wachtkamer kom je bij het beeldcontact voor een sociaal praatje of vragen met betrekking tot jouw gezondheid en meetgegevens. Voor meer informatie selecteert u deze koppeling.

 

Wat zie ik in ‘Mijn Gezondheid’?

In ‘mijn gezondheid’ staan de resultaten van vragenlijsten en de binnengekomen meetgegevens van wearables en jouw gekoppelde apparatuur.

 

Waar worden mijn gegevens opgeslagen?

Dit is afhankelijk of je een betalende of een niet-betalende gebruiker bent.

1. Betalende gebruiker

Als je een betalende gebruiker bent worden gegevens opgeslagen, onder een ID-nummer (deze wordt verstrekt door MobileCare), in een goed beveiligde database. Hierdoor kan een coach of verpleegkundige meekijken. In de database staan geen NAW-gegevens, zodat gegevens niet te herleiden zijn voor buitenstaanders. Daarnaast worden gegevens op jouw eigen apparaat opgeslagen.

 2. Niet-betalende gebruiker

Je gegevens worden tijdelijk, anoniem (met het door jezelf bedachte en opgegeven ID-nummer), opgeslagen in een database. Daarnaast worden gegevens op jouw eigen apparaat opgeslagen.

 

Hoe kan ik mijn gegevens (laten) verwijderen?

Als betalende gebruiker kan dit door het abonnement op te zeggen of door een verzoek in te dienen via fg@vtzn.nl. Als niet betalende klant worden gegevens automatisch verwijderd, maar je kan altijd een verzoek doen via fg@vtzn.nl, onder vermelding van het door jou ingevoerde ID-nummer. Voor ons privacy statement selecteert u deze koppeling.

Op jouw eigen apparaat kan je zelf de gegevens verwijderen via ‘instellingen’.

 

Wat moet ik invoeren bij Client ID?

Als betalende gebruiker krijg je een ID van MobileCare, die hier ingevoerd dient te worden. Als gratis gebruiker mag jezelf een ID verzinnen. Het ID moet uit minimaal 8 karakters bestaan, waarvan minimaal 1 getal.

 

Wat kan ik met ‘Toevoegen thuismeter’?

Via ‘toevoegen thuismeter’ kan je verschillende apparaten koppelen met Nettie Health. Hierdoor worden gegevens van de thuismeter gelezen door Nettie Health. Op dit moment kan je Apple, GoogleFit en Vivago koppelen. In de toekomst zullen er meer koppelingen mogelijk zijn. Vivago is een zorghorloge dat onder andere activiteit en bioritme meet. Voor een overzicht van onze prodcuten selecteert u deze koppeling.

 

Hoe verwijder ik mijn Nettie Health account?

Het enige wat je hoeft te doen is de applicatie verwijderen. De gegevens worden anoniem opgeslagen en, wanneer je geen betalende klant bent, verwijderd.

 

Zijn alle verbindingen veilig en is de privacy gewaarborgd?

Ja en Ja. We maken gebruik van Microsoft Azure servers in Nederland. Wij maken dan ook gebruik van hun strenge beveiligingsregels voor internetverbindingen en servers. Daarnaast voldoen wij aan de AVG-wetgeving. Gegevens in Nettie Health zijn op zichzelf niet te herleiden tot een persoon.

Facebook Twitter Linkedin